meandmyrestlesssoul.blogg.se

Fest

Kategori:

Igår va det jobbdags igen. Vi startade en kampanj med 30% rabatt för VIP medlemmar igår så det va mycket folk. Roligt och tiden gick fort. Jag va nöjd med mina nya kläder oxå :)
 
På kvällen gick jag och Nikki till Portobello Road för att äta middag. Vi hittade en mysig thairestaurang. Nudlar, curry och en flaska vin blev det där.
Sen traskade vi till en av Dannys kompisar som inte bor långt härifrån. På vägen köpte vi en till flaska vin.
På festen va det en salig blandning av folk. I lägenheten bodde en kille från Finland, 2 killar från Frankrike, en tjej från australien och en brittisk tjej. Sen va det nån från Spanien, Indien och jag och Niiki där.
Nikki och jag hällde upp varsit glas vin men sen va flaskan puts väck. Kunde inte hitta den nånstans under hela kvällen.
Så det blev lite öl och bubbel. Men glasen tog oxå slut så vi fick dricka ur skålar.
Vi kommer nog gå dit fler gånger på fest. Många roliga och trevliga människor. De har redan bjudit in oss till premiärgrillning på deras stora terass precis vid kanalen. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: