meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ben & Jerry's

Kategori:

Igår va det jobb 15-19. Innan och efter va jag allmänt lat.
 
Idag har jag jobbat 9-18. 
Efter jobbet gick jag och handlade och tänkte INTE köpa nåt onyttigt.
Dum/galen som jag är gick jag på "halva priset på Ben & Jerry's glass" i värsta kylan när jag har gått och frysit hela dagen på jobbet. Och dessutom köpte jag 3 st. Får knappt rum med nåt annat på min hylla i kylen nu. 
Vill så gärna äta den nu men det är för kallt. En kopp te passar bättre.
Kanske bäddar ner mig under täcket när jag ska se finalen av Top Model Sverige och smakar lite :P
 
Idag fick jag erbjudande om en till intervju för Forever 21. Jag tackade för inbjudan men svarade vänligt att jag trivs bra på mitt nuvarande jobb. Kändes skönt att tacka nej. Jobbet på GAP känns helt rätt just nu. Tyvärr blev nattjobbet på tors inställt så jag får vänta lite till på att prova rollen som visual merchandiser. Men jag fick 2 andra tider ist så denna veckan kommer jag upp i heltid :)
 
Skypade med pappa idag. Alltid lika roligt att få "se" honom ;) Håret i a f :P
 
En sista sak. På tunnelbanestationen, Angel, vid mitt jobb har de en liten whiteboardtavla där de skriver lite olika ordspråk/citat varje dag.
Igår stod det: 
"Sorry I'm not perfect but I'm definately not fake"
Idag stod det:
"Dreams are plans without a date"
Tycker det är lite kul att läsa dagens ord.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: