meandmyrestlesssoul.blogg.se

A good offer :)

Kategori:

Idag har jag jag jobbat 11-20. Jag hamnade på herrarnas avdelning med en tjej som heter Cathy. Jag berättade att jag skulle vilja jobba som visual merchandiser eftersom jag är kreativ och gillar att jobba med ögonen och bygga om osv. 
Jag berättade även att dte är svårt att jobba med det i Sverige eftersom man måste ha erfarenhet eller utbildning.
"I will tell Barry!" som jobbar med visual på jobbet. Efter 10 min kom Barry och frågade om jag ville jobba med honom nån natt med visual. Va enkelt det kan va :) 
Det negativa är väl just nattarbetet. Men det är den ända tiden man tjänar extra. Man får inget extra OB för att jobba kväll och helger här.
Men jag tänker verkligen prova. Tänk om jag kunde få jobba med visual och få erfaenhet av det också. Detta kan bli riktigt bra:)
 
Fick beröm idag också
"Thanks Rebecka, you did a great job today. Helping customers and putting on such a great allround effort" -Mike
Blev jätteglad när chefen kom och lämnade denna till mig idag men sen insåg jag att alla fick varsin. Men det är ändå roligt att man får beröm för det man gör.
 
Har varit lite fundersam med många tankar snurrande i huvudet och har haft lite ångest de senaste dagarna men nu är det som bortblåst :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: