meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ny jeansjacka

Kategori:

Började gårdagen med att springa en liten sväng. Jobb 14-18.
Köpte en jeansjacka på jobbet innan jag åkte hem. Har länge velat ha en och nu fick jag 60% rabatt så då slog jag till.
Tänkte att det fick bli en present av de pengarna jag fick av mormor och morfar.
 
När jag kom hem gjorde jag pizza.
 
Jag började kolla på den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor. Men jag klarade bara av att se typ 15 min.  Det blev så rörigt när några skådisar va svenska, några amerikansk, några brittiska. Plus att vissa saker va på svenska andra på engelska. Det utspelar sig i Sverige men alla pratar engelska. Allas namn är på svenska. Det blev helt enkelt bara rörigt.
 
Igår lyckades jag fjäska till mig 4 timmars jobb idag :) Så nu är jag uppe i 36 timmar denna veckan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: