meandmyrestlesssoul.blogg.se

Midsommar

Kategori:

Även att jag inte firade midsommar så hade jag ganska många ingridienser av midsommarfirandet.
Jobb (8-12), vänner, skratt, fylla, flirt, sen natt/tidig morgon, sol och regn.
Efter jobbet försökte jag ringa tillbaka till Oxford Circusbutiken men hon jag ville prata med va ledig.
Får vänta till måndag.
På kvällen åkte jag till en pub som ligger ovanför jobbet där vi skulle ses och säga hej då till 5 medarbetare som ska sluta. Folk kom och gick och det va en trevlig stämning. Själv så hittade jag nåt som kallades strawberry pimms. Mycket gott, och billigt:)
 
 
 
 
Söta och superhärliga Cathy!
 
Berättade för min andra chef, Mike, att jag hade sökt supervisor tjänster. Han va ledsen att jag kanske slutar i Angel men skulle hjälpa mig inför intervjun.
 
Sedan gick 5 av oss vi vidare till ett ställe som heter Ladybird som Cathy hade fixat fritt inträde till.
Där drack vi en enorm drink. Strawberry/vanilla. Smakade som jordgubbsglass.
 
 
 
Musiken va inte så rolig där så vi gick vidare till en rockbar. Drack, sjöng, dansade och hade mycket roligt.
I taket hängde det massa bh:ar. Lustigt. 
 
 
 
 
Sen va det dags att ge sig hemmåt. Då va kl ca 3.30. Jag lyckades hitta rätt bussar och va nöjd att det inte skulle ta så lång tid hem. MEN jag somnade på bussen och vaknade i Notting hill gate. Så jag fick promenera tillbaka i regnet. Mitt på vägen ser jag en räv. Kan detta stämma undrade jag. Jag måste se fel. Men bestämt va det en räv. Han hann dock springa iväg innan jag fick ett foto.
Kl 5 la jag mig för att sova, nöjd med årets midsommar. Kan ha varit den bästa midsommar på länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: