meandmyrestlesssoul.blogg.se

Love, darling, honey...

Kategori:

Jobb 12-21.
Nu har jag pratat med min chef. Jag hoppas att hon mailade idag. Frågar Mike imorgon annars.
Annars kan jag inte göra så mycket förräns de ringer igen.
 
Idag har alla kunder kallat mig "love", "darling", "honey". Det är väldigt vanligt här men det känns ändå inte riktigt rätt när man inte känner personen som säger det.
Det är även en tjej på jobbet som alltid kallar mig "hon" (honey).
Idag va det t o m en kille som kalade sig för min framtida make.
 
Efter jobbet åkte jag till pubquizet som idag tydligen va väldigt svårt (jag kom lagom till sista utmaningen)
Men som vanligt vann vi tröstpriset. Massa godis och en flaska vin. Adam, quizmastern, skämdes nästan eftersom vi alltid vinner tröstpris numera. "Tänk om de andra lagen tror att jag fuskar"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: