meandmyrestlesssoul.blogg.se

Förberedelser för kommande intervju.

Kategori:

Va rädd att jag skulle va bakis idag när jag vaknade men det va inga problem alls.
Jobb 12-21.
Jag fick en arbetsbeskrivning som Sales supervisor och underlaget som används vi intervjuer av Mike idag så att jag kunde läsa på lite :) Läste igenom det på vägen hem. En del passar in på mig men vissa saker är jag helt lost på.
Intervjufrågorna handlade mycket om erfarenheter, hur man har gjort i olika situationer. Så nu ska jag försöka komma på olika situationer på IKEA och Netonnet som jag kan använda mig av.
Kanske inte ens får komma på intervju. Ska ha en telefonintervju först. Den blir troligtvis på måndag. Men är jag förberedd redan då så ska det nog inte vara några problem:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: