meandmyrestlesssoul.blogg.se

Födelsedagsfirande

Kategori:

Skrev ett inlägg 2 ggr igår på mobilen men båda gångerna så raderades allt när jag skulle publicera det.
Igår hade jag en produktiv morgon.
Kl 8 började jag tvätta.
Kl 8.30 va jag på Primark och köpte ny bikini och bh eftersom min byst har fått för sig att krympa.
Sen åkte jag hem och la i en till tvätt, städade hela lägenheten och gjorde iordning mig för jobb 13-17.
 
På kvällen åkte jag till Liecester Square för att träffa Margot och Godefroy. När jag stått där och väntat ett tag fick jag reda på att de va vid St Pauls så då åkte jag dit ist. Där vägrade min mobil koppla upp sig mot nätet så efter mycket om och men lyckades jag komma in på ett WiFi. Så efter ca 1 timme träffade jag dem till slut. Vi drack en drink på en en uteplats på en cocktail bar.
Sen åkte vi till Fridays för middag. Det är en amerikansk restaurang så jag fick rikligt med USA feeling.
Vi beställde varsin "liten" drink och burgare.
Det va så mumma!
 


 
 
Efter maten gick vi till O'Nellies där vi dansade och lyssnade på ett liveband.
Prick klockan 00.00 så gick Margot runt till alla och sa att det va min födelsedag. Så jag blev bjuden på några drinkar. Bla av denna kille från Nya Zeeland.
 
Va hemma kl 3. Kl 8 va det dags att gå upp och göra sig iordning för jobbet. 10-19. Sjukt mycket folk eftersom vi har 30% rabatt på allt i hela butiken denna helgen. Som tur va va Cathy och hjälpte mig 12-16.
 
Ikväll blir det lite mer födelsedagsfirande och imorgon har jag tagit ledigt.

Kommentarer

  • Moster säger:

    Många kramar och grattis en dag för sent :D

    2013-06-09 | 10:43:47

Kommentera inlägget här: