meandmyrestlesssoul.blogg.se

Det går framåt!

Kategori:

Nu händer det grejer!
(Vill bara tillägga att inatt va första natten på ca 1 vecka jag sov 8 timmar utan att vakna. Underbart!)
Efter samtalet med butikschefen igår så satte jag mig vid datorn idag på morgonen och sökte jobben som sales superviser. Det va totalt 4 tjänster lediga i 4 olika butiker. Idag va sista ansökningsdagen. Kl 11 skickade jag in ansökan.
Jobb 12-21. Sa till chefen att jag hade sökt och hon sa att hon hade mailat butiken i Covent Garden (som är lite mindre till att börja med) och frågat om de behövde nån supervisor.
När jag slutade och slog på mobilen hade jag ett röstmeddelande. Togs emot 11.53. Det va butikschefen från Oxford Circus butiken. Hon hade sett min ansökan och ville träffa mig personligen. Alltså tog det inte ens 1 timme från att jag sökte till att de ringde mig.
Det va för sent att ringa tillbaka nu så jag ska prata med butikschefen imorgon igen innan jag ringer och bestämmer tid för en intervju :)
 
Och i morgon kväll ska vi gå ut med jobbet. Det kommer bli kalaskul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: