meandmyrestlesssoul.blogg.se

bye bye Sweden

Kategori:

Idag drog jag med Henke till Netonnet. Ville köpa en fjärrkontroll till min nya kamera. Köpte även lite lösgodis. Har missat att de har börjat med det. Efter det åkte jag in till stan för att träffa Clara och Andy. De är så gulliga ihop. Vi fikade lite. Sen tog jag och Clara en tur i trädgårdsföreningen.


Sen satt vi i solen en stund innan vi gick hem till Clara. Medans Clara fick göra sig redo för Blodomloppet åkte jag hem för att traffa Mia.
Skulle ta min bil från Henke. Först hittade jag inte bilen. Där jag parkerade den idag på morgonen stod en likadan Clio, fast inte min. Till slut hittade jag den. När jag startade den började tuten låta. Blev rädd och skulle svänga in på kanten för att stänga av bilen och lyckades skrapa emot en annan bil. En tjej kom springande och undrade hur det va med mig. Hon trodde jag hade svimmat bakom ratten. Efter att ha skrivit en lapp till bilen jag kört emot startade jag bilen igen. Denna gång hängde sig tuten och ville inte slita låta. Som tur va stannade en kille och hjälpte mig dra ur en säkring.
Aen blev det picknick med Mia. Tyvärr blev det lite kyligt så vi tog en kopp te hos henne innan hon körde mig till flygplatsen. Väl där va det fel på min utskrift av boarding kortet så jag fick köa för att få ett nytt. Det positiva är att jag slapp vänta så länge innan vi fick boarda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: