meandmyrestlesssoul.blogg.se

Att springa

Kategori:

Jaha då börjar denna dagen lida mot sitt slut.
Måns åkte vid 11 tiden (kommer bli tomt utan honom). Då tog jag på mig träningskläderna för att gå ut o springa. Men istället tvättade jag och städade köket. Det såg ut att bli regn. Till slut tog jag mig ut och sprang i a f. Det va ganska varmt även om det va molnigt.
Jag gick bort till Regents park längst med kanalen och sprang tillbaka. 
Jag vill gärna tro att jag ser ganska så sportig och vältränad ut när jag springer i mina svart/rosa träningskläder som matchar skorna och mitt mobilfodral runt överarmen.
Jag tänker att andra ser mig typ såhär:
Fast i själva verket kanske de ser det här:
 
MEN:
 
Efter lite lunch åkte jag till Westfield. Hade lite saker jag behövde köpa. Men när jag gick runt där kände jag hur fruktansvärt trött jag va så jag åkte hem. Hade tänkt gå på bio eftersom det är tis=£3.50 biljetter.
Istället blev det en film hemma i ryggläge.
Nu blir det snart läggdags. 
 
Och förresten så ringde chefen idag och sa att jag kunde jobba 4 timmar i morgon kväll :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: