meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tillbaka i London

Kategori:

Gissa va jag gjorde i lördags, jo packade o städade. Framåt eftermiddagen åkte jag till Gransjönäs och solade och tog ett dopp. På kvällen köpte jag pizza (för att alla mina matlådor va slut) och tittade på Pearl Harbor på tv.

I går va den stora flyttardagen. Va uppe med tuppen och gjorde det sista. Pappa o Helena skulle komma kl 10 med kärrorna men som tur va va de 1 tumme sen vilket gjorde att jag precis hann färdigt.
Måns, Martin och Pontus hjälpte till att flytta så det gick smidigt. Hissen gick varm och pappa stod på gatan och packade allt. Det va bara sängen som inte gick in i hissen som fick bäras ner alla 7 våningar.
På 2 timmar va det tomt och lägenheten va städad. DÅ gick hissen sönder. Vilken tur vi hade :-)
Efter att ha lämnat lite möbler hos Måns (tvingade honom att ta lite extra möbler jag inte hade fått sålt) så blev det obligatorisk flyttpizza.
Sen va det bara att köra ner till Kynholmen där allt ska förvaraa och börja packa av allt igen. Detta gick smidigt då vi va många som hjälpte till. Mia och hennes kompis Krille kom och hämtade min soffa. Sen åkte jag med dem ner till Göteborg med ett stopp för glass i Jönköping.
I Gbg lastade vi in soffan hos Mia. Vilket blev jättebra.
Sen åkte jag hem till Henke o Maria och sov gott.
Idag tänktr jag gå ner till stan men kom bara igenom Östra kyrkogården innan jag kände att träningsvärken i rygg o vader inte tillät mig att gå.
Traskade en sväng på Nordstan innan jag träffade Clara för lunch på Hardrock café där jag även träffade Andy som jobbade.
Sen skjutsade Maria mig till Landvetter.
Planet va lite sent men flyget gick bra och nu ska jag bara ta bussen till Victoria Station och sen tunnelbanan hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: