meandmyrestlesssoul.blogg.se

Städa och packa

Kategori:

I tisdags kväll kom Erika hit en sväng o drack vin. Sen gick vi till taco bar och trädgårn. Inte nån jag kände som va ute.
Igår packades det igen. Va på Erikshjälpen och lämnade lite grejer. Hade tänkt att de skulle och komma hämta lite möbler men de hade fullt upp till nästa vecka.
På eftermiddagen va jag hos Sofie och klippte mig. Efter det åkte jag och Danne och badade. Efter en stund kom hand kompisar Niklas och Sofie. I går kväll tittade jag på Limitless som gick på tv. I pauserna torkade jag ur alla garderober.



Idag vqknade jag av åska. Underbart! Försökte fånga en blixt med kameran. Det gick sådär men till slut hamnade en blixt i ena hörnet av bilden. Annars har dagen varit som de andra dagarna. Packa och städa. Men nu är allt packat i a f.
Va nere på stan för att använda min wrapp (50:-) på indiska som jag har fått av Malin. Hittade en stor temugg som jag tittat på länge för 49:- Perfekt tänkte jag men det va inte godtjänt att köpa nåt under 50kr. Då ska jag inte ha nåt sa jag vänligt och gick.
Va även på myrorna och frågade om de kunde hämta mina möbler men de hade oxå fullt upp.
Packade bilen full och åkte till Erikshjälpen och lämnade det jag kunde.
Sen har jag bara städat. Men jag kommer inte så mycket längre nu. Det är bara golven och badrummet kvar att städa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: