meandmyrestlesssoul.blogg.se

Packa packa packa

Kategori:

Igår körde jag tillbaka till Norrköping. Började bära ner kartonger från vinden på direkten. Men blev uttråkad ganska snabb. Åkte och handlade och lagade en jätteform med pastagratäng.


Det ska förhoppningsvis räcka till söndag.
Sen va det dags att putsa fönster.


På kvällen gick jag och köpte popcorn och Daim. Helt dött på stan.

Idag när klockan ringde trodde jag att jag va hemma i London. Stängde av klockan snabbt så att inte Margot skulle vakna. Sen tog det en stund innan jag fattade var jag va.
Sålde min kamera idag på morgonen. Mer packning och städning.
Vid 2 tiden kom ett par hit och köpte mitt bord, stolar och vitrinskåp :-)
Sen blev det en tur till Söderköping med Jennifer. Vi skulle äta glass på smultronstället men kön va för lång så vi köpte glass på ett annat ställe istället och satte oss i solen i hamnen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: