meandmyrestlesssoul.blogg.se

2 varma dagar i solen

Kategori:

I söndags jobbade jag 9-18. Ännu en stråland dag ute. Det va fortfarande 29 grader ute när jag slutade. Va sugen på att ta en iskall dryck på rn uteservering men istället va jag duktig och gick en timmes lång promenad. Gick förbi British summer festival i Hyde park där det va konsert på g. Lyssnade mig till Jennifer Lopez. Såg henne även lite över stängslet på storbildsskärmen.
 
Igår jobbade jag bara mellan 8 och 12 på morgonen. Det va 2 som ringde in och va sjuka så de ville att jag skulle stanna längre. Sorry så jag. Jag ska sola i parken:-) Det va nog första gången jag har tackat nej nen jag hade verkligen längtat efter att få ligga i solen och få lite färg. Efter litr lunch hemma åkte jag till Kensington Gardens och la mig på en filt. Efter 2 timmar kom Margot och gjorde mig sällskap. Sen satt vi kvar 2 timmar till. Gassande solsken! På promenaden hem stannade vi och tog en pint på en uteservering. Sedan åkte jag till Nikki som hade lagat skinkpaj. O så drack vi lite vin. Senare kom även Sjoerd och gjorde oss sällskap. Trevlig kväll med gott sällskap. Idag jobbade jag 8-12 igen. Även idag ville de att jag skulle stanna men nej tack. Dags för parken igen. Margot och jag gick till Hyde park. Jag somnade i solen men senare blev det disigt men fortfarande varmt. Spännande regnbåge runt solen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: