meandmyrestlesssoul.blogg.se

Sista dagen på jobbet

Kategori:

Som rubriken lyder så jobbade jag min sista dag på netonnet i Linköping idag. Hur det kändes? Som vilken dag som helst. Tycker själv att jag fick mycket gjort:-)
På morgonmötet fick jag en present bestående av 6 olika engelska ölsorter, ett paraply och en turistbok om London. Jag som ikte dricker öl har nu några dagar på mig att öva;-)


Sen bjöds det på både dumlekaka och citronkaka som jag bakade igår.


Inte äns när jag lämnade ifrån mig nycklar och passerkort kändes det nåt speciellt. Tror det kommer om några dagar när jag inser att jag inte behöver gå tillbaka igen.
Nu är det nerpackning av lägenhet resten av veckan och på lördag åker jag hem till mamma och tar 1 veckas semester och träffar familj, släkt och vänner innan jag åker. Det är jag värd!

Mer om CV:t... va så nöjd att jag va färdig med det. Men så ville Nick läsa det innan jag skrev ut det. Och eftersom han är brittisk tänkte jag att det vore bra även om jag tycker det är pinsamt att visa mitt CV för de jag känner. Han ändrade det ytterligare en gång, till snäppet bättre fast lämnade lite tomma hål som jag nu måste redigera igen. Känns som om jag aldrig blir klar med det. Men när det väl blir klart kommer det ju bli toppen.

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Citronkakan var sjuuuuuuukt god!! Och jag gillar inte ens citron men jag satt och verkligen åt upp varenda liten smula i hela formen haha :) Lycka till med resan!

    2013-02-03 | 21:39:09

Kommentera inlägget här: