meandmyrestlesssoul.blogg.se

Passet redan klart :)

Kategori:

Idag fick jag sms om att mitt pass redan va klart. Trodde det skulle ta 5 arbetsdagar.
Det har även ringt en man från A-kassan, som jag måste säga upp medans jag är iväg som jag har förstått det, och vill prata med mig men jag har jobbat så jag har inte kunnat svara.
Så nu ska jag maila honom om en tid som passar att han ringer. Det får nog bli när jag har slutat.
 
Jag har kollat massa efter boende i London men jag blir bara mer och mer förvirrad. Var ska jag bo? Vad ska man kolla efter? Vilka områden är bäst? Frågorna är många men förhoppningsvis så löser det sig.
 
Det är många som frågar om jag har bokat flyg än vilket jag inta har. Känner att jag inte har nån brådska med det. Finns ju massa billiga flyg. Allt får ta sin tid.
 
Näst så är det loppis och hej då fest med jobbet på lördag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: