meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nytt pass

Kategori:

Idag vaknade jag väldigt tidigt och kunde inte somna om. Jag slår på nyhetsmorgon på tv tänkte jag. MEN det va så tidigt att det inte hade börjat än. Kl va inte äns 06.00.
Efter en timme halvsovandes till Nanny gick jag upp.
Dagen bestod av att packa, packa, packa.
Tog en paus och hälsade på Jennifer.
Sen hämtade jag ut mitt nya pass. Ser ganska arg ut på bilden då de sa "le inte, va neutral " när jag fotades. Och på det nya passet finns givetvis bilden med hela 3 ggr.


Ikväll va jag o hälsade på John, Nico och barnen. Hade inte sett dem på länge. Och barnen träffade jag senast nyår 2011-2012. Va rädd att de inte skulle komma ihåg mig men efter bara några minuter kröp Ebba upp bredvid mig i soffan.
Hon tyckte bestämt att jag inte skulle åka till det där England utan följa med dem till Turkiet i sommar. Sötis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: