meandmyrestlesssoul.blogg.se

2 effektiva men lugna lediga dagar

Kategori:

2 dagar passerar fort. Igår tvättade jag och va på banken och bokade en tid till måndag för att justera mina besparingar lite.
Kl 12 visade jag lägenheten men tyvärr hittade hon en annan lägenhet hon kunde flytta in i tidigare. Sökandet fortsätter!
Fick tips att se Django unchained så jag satte mig i soffan och somnade till den.
Åkte och lämnade lite grejer på Erikshjälpen ist. Köpte några böcker som vanligt;-)
Såg klart filmen innan jag somnade gott.
Idag har jag besiktigat bilen. Gick utan problem :-)
Köpte lite konstnärsgrejer på Gredelin där jag hade ett presentkort som jag hade fått när jag fyllde år.
Sen målade jag lite innan jag tog en promenad.




Provmålade med mina nya tuschpennor.


Har börjat på en tavla på mamma och Göran som små.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: