meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tealover

Kategori:

Idag gav jag mig ut på te jakt eftersom jag känner att jag börjar få lite ont i halsen. Plus att jag inte har köpt nåt gott te än. Och ni som känner mig vet att jag pimplar mycket te. Även så här i London.
Skulle även kika på te till min kära moster som har bett mig köpa koffeinfritt earl grey.
Först va jag och lämnade boken, som jag tog och signerade till en amerikansk kille förra veckan, på hans tjejs kontor.
Sen begav jag mig till The Tea House i Covent Garden. Där va jag första gång 2008 på min första Londonresa med Stina och Linda. Jag va även där 2011 och köpte lite téer när jag hälsade på Nick.
HIttade 2 som jag gillade.
 
Blev dock inget till moster idag. Men jag lovar att köpa till dig nästa gång jag går och handlar på en supermarket.
 
Stannade till och köpte lite honung och halstabletter på Poundland på vägen hem.
Givetvis kommer ju solen fram nu i eftermiddag och jag skulle så gärna vilja gå ut på en promenad men eftersom jag känner mig lite krasslig i halsen så sitter jag inne med solen i ögonen (fast genom fönstret) och en kopp te.

Kommentarer

  • Moster säger:

    Du behöver inte stressa med teet. Hittar du det, så hittar du det :D

    2013-02-28 | 14:20:18

Kommentera inlägget här: