meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nu börjar semestern...

Kategori:

Igår va en produktiv/stressig dag. Packade upp resterna på vinden, städade och fyllde bilen. Blev klar lagom till 14 då den nya hyresgästen kom för att hämta nyckeln. På väg ut träffade jag på en av mina pensionärsgrannarna. Han frågade vad jag skulle göra i London. Strippa? Han är ju rolig;-)

Proppfullt föråd.



Bilen blev proppfull. Resesällskapet i framsätet spändes fast ordentligt.

I Linköping stannade jag på jobbet och lämnade in mina kläder.

Sen uträttade jag lite ärenden i Lkpg. Växlade bla lite mynt från min sparbössa. Tog även en sväng på IKEA. Hittade dessa skospeglar som jag måste ha i mitt kommande hem.


Eftersom Andy oxå ska flytta så hade han utvandrarfest på kvällen. Han fick en fin Sverige tröja som va designad för honom.


Framåt kvällen körde jag hem till mamma, lastade in allt och la mig o kollade på Melodifestivalen. Ingen hit direkt.

Idag målade jag klart bilden på mamma och Göran. Men klantig som jag är lyckades jag spilla te över halva bilden. Som tur va syntes det inte jättemycket.


Sen har jag hjälpt farmor att flytta. De ska bo på ett seniorboende nu. Gillade korridorerna där alla hade parkerat sina rullatorer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: