meandmyrestlesssoul.blogg.se

Comedy cafe

Kategori:

Nu innan jag har börjat jobba så vill jag gärna inte slösa de slantar jag har. Därför har jag googlat lite på saker man kan göra GRATIS i London. Hittade bla en comedy club som har fritt inträde varje onsdag då de provar lite nya komiker.
Jag frågade om Nikki ville följa med dit denna onsdagen.
Vi skulle ses vid Old Street Station. Även där hade de ett tema precis som på Baker St och Bond St.
ABSOLUT VODKA UNIQE. 
 
Vi åt först en burgare på restaurangen intill comedy cluben. Där hittade jag denna varning i drinkmenyn.
 
Väl uppe på Comedy Cafe så va det 2 akter med 3 komiker i varje akt. Några va bra, några va dåliga och några hörde jag inte riktigt va de sa, men det va en kul grej ändå. I slutet röstades en vinnare fram. Och allra sist fick vinnaren från förra veckan göra ett uppträdande.
 
Jag drack en ny favorit som Mikael introducerade för mig. Desperados.
 
Sedan gick vi till ett lugnare ställe och snackade lite innan vi kom på att vi måste hinna med tunnelbanan innan den slutar gå. Man skulle kunna tro att den går dygnet runt här i en storstad men icke. De flesta stationer stänger runt 12. Sen är det buss som gäller. Men vi hann med våra tåg denna gång:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: