meandmyrestlesssoul.blogg.se

skridsko

Kategori:

I natt har jag jobbat. Det gick över förväntan. Stannade t o m kvar lite längre.
När jag kom ut från jobbet gick solen upp.
Sov mellan 8 och 2 ungefär. Vaknade och kände mig bakis. Och tack vara alla Skittles jag har proppat i mig inatt kändes hela munnen som en sockerskål.
 
STädade lite idag innan jag åkte till Westfield en sväng och rekade lite inför rean. Kollade om det fanns nåt kul att köpa. Hittade bla ett par skor på Deishmann som kanske kan få bli mina om det bli några pengar i slutet av månaden.
 
Sedan åkte jag till Natural History Museum där de har en isbana framför muséet.
 
 
 
Tog några bilder på poliserna men plötsligt fick jag igång lampan på kameran och deras reflexvästar lös upp så att de vände sig om. Jag log lite snabbt innan jag gick därifrån.
Inne i baren lyssnade jag på teh Harlots som spelade en akustisk spelning.
Efter spelningen skulle vi åka skridskor för de fick åka gratis men sen ångrade sig alla så jag åkte hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: