meandmyrestlesssoul.blogg.se

Round of applause

Kategori:

Idag jobb 7-16. Fick en round of applause av chefen idag.
Fick dåligt samvete när hon sa att hon inte kunde tänka sig herravdelningen utan mig. Ops...jag tänker ju inte stanna så länge till.
"Thank you for constantly delivering great standards and replen. Can't imagine mens floor without your contribution. You're an inspiration to the whole team"
 
Ännu en härlig solnedgång när man kommer ut från jobbet. Kommer nog bli fler av dessa bilder.
 
Ikväll har jag tecknat lite. Än så länge är motivet hemligt ;)
Insåg att jag måste göra det mer! Bilden jag gjorde idag tog typ bara 1 timme och blev riktigt nöjd!
Så kanske ska byta ut 1 timmes slösurfande om dagen till lite tecknande istället så kanske man kan bli duktig ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: