meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya skor

Kategori:

Stannade hemma till kl 15 igår. Då började grannen väsnas. Antingen kollade han/hon/den/det på en våldsam film eller så spelar han/hon/den/det ett våldsamt video/dataspel. de har i a f ett väldigt bra ljudsystem.
Åkte till Westfield i Stratford. Ville hitta en nyårsklänning. Oj va mycket folk. Stannade inte så länge och nån klänning blev det inte.
Första affären jag kollade i hittade jag ett par billiga sandaler. Inget jag behövde men de va superfina och kostade bara £7.50.
 
På kvällen va jag jättetrött och hade lite huvudvärk. La mig ner för att titta på en film och somnade innan 22. Men när jag sedan stängde av datorn och skulle sova kunde jag inte somna.
Sen i natt har jag sovit dåligt pga att min axel/nacke/skuldra gör ont.
 
Idag på morgonen har jag sökt fler jobb i Sverige. Volt, Lensway och Lagerhaus.
Nu är det dags för jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: