meandmyrestlesssoul.blogg.se

Julafton

Kategori:

Idag började jag dagen med att titta på sista avsnittet av adventskalendern på tv. Har sett alla från start. Måste säga att den har varit ganska mysig i år.
Sen såg jag även sista avsnittet på Sunes jul. Hittills den bästa julkalendern.
 
Jobb 11-30-20.
Skypade med mamma och hela släkten och med pappa och Helena på rasten.
 
Efter jobbet åkte jag till Margot för hon sa att de skulle ha middag och drinks där.
Jag kom dit typ 20.30. Då va inte Margot, eller maten, klar. Jag skypade med Henke en stund och pratade lite med hennes flatmate.
21.20 kom Margot ner till köket från sitt rum och sa "Oj är du redan här?"
Jo jag har typ väntat 1 timme. Sen tog det ytterligare en timme innan maten va klar. Då va jag tvungen att slänga i mig maten innan jag va tvungen att gå för att inte missa sista tunnelbanan hem.
 
Väl hemma öppnade jag Mikes present.
Fick en fin present. He knows me quite well:)
 Nu blir det ytterligare en omgång av Love Actually:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: