meandmyrestlesssoul.blogg.se

Fotograf och modell

Kategori: Foto

Den här bilden tog jag igår kväll. Tyckte om skuggan
 
Idag börjar jag 22 så jag funderade över vad jag skulle hitta på.
Bestämde mig att gå till en park jag hittade i somras för att ta lite bilder.
Måste säga att fjärrkontrollen fungerade utmärkt. Jag saknade bara ett stativ. Men det har jag ett hemma i Sverige så det är ingen idé att köpa här.
Nu hade äntligen alla träd höstfärger på löven som jag hade hoppats på i oktober när jag och Margot va ute och fotade. Det va molnigt och lite kyligt men utav 150 bilder blev det några bra i a f.
 
 
 
Står alltid innåt med ena foten. (Och ursäkta byxorna. De är en storlek för stora men de va på rea och jag ville så gärna ha dem. De ska sys in när jag kommer hem)
 
 
 
 
Jag offrade mig t o m och la mig ner i löven :)
 
Hade huvudvärk hela dagen så jag åkte hem och åt lite och la mig ner o vilade. Och lagom till det så kom solen fram.
Huvudvärken har fortfarande inte släppt men nu ska jag träffa Nikki för en burgare. Tyvärr inte på Union. Inget pubquiz ikväll för det fanns inga lediga bord kvar. Tråkigt när det är det sista för säsongen och julspecial.
Sedan kl 22 börjar jag jobba.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: