meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bästa kvällen på länge!

Kategori:

Jobb i torsdags natt.
Fick jobba som visual merchandiser eftersom de va 1 man kort.
Sarah, som jag jobbade med, sa att hon inte skulle ha klarat det utan mig :)
Vi placerade om varorna och skapade en readel i butiken.
 
Jobbade kvar till kl 8.
Sov mellan 8.30-13.30.
Sökte lite jobb i Sverige innan jag träffade Mike på Winter Wonderland. Tyvärr regnade det.
 
 
Vi stannade först i the carousel bar (som faktiskt är en karusell) och drack mulled wine medans vi snurrade runt runt.
 
Sedan stannade vi till vid Bravarian Village som jag trodde va en foodcourt. MEN när vi gick in där va det som en stor lada med en scen med liveband i ena kortändan, barer i mitten och bord utställda längst med sidorna.
 
 
Vi bestämde oss att ta en drink men eftersom kortköp var minumum £20 så köpte vi 2 pints var. Ställde oss vid ett bord och började smådansa lite. Det va så härlig stämning! Alla va glada och det va en gammal tysk man, Joseph, som sjöng nya moderna pop/dancelåtar. 
 
 
När inte denna man sjöng va det ett band som spelade låtar man kunde sjunga med i.
Mellan varannan låt så va det dags att skåla tillsammans med tysk snapsvisa.
Jag hade så fruktansvärt roligt. Vi dansade och sjöng och jag ville inte att det skulle sluta men kl 22 så stängde de så då va det bara att åka hem.
Helt klart en av de bästa kvällarna här i London!
 
Huvudet va lite tungt idag när kl ringde kl 5.30.
Jobb mellan 7-16.
Innan vi öppnade kom högsta chefen (Fé, som är chef för alla 3 våningar) och gav mig ett recognition card, round of applause.
"Rebecka well done for an incredible job delivering 50%, CEO visit + sale this week. Everything you've owned has been done to a high standard + with a smile. I've been really impressed by your potential. Great job. Thank you, Fé"
 
HIttade även denna som Camille, supervisor på damernas, hade lämnat till mig.
"Thank you so much for your hard work during the overnights you acted as a great team leader + role model and you helped deliver these results, Thank you, Camille"
 
Ikväll har jag unnat mig lite gotte. Kyckling, vitlöksbröd, pitabröd, morötter, dipp, hommus, kex och ost. Chips oxå men den orkade jag inte öppna. Nu är jag jättemätt! MEN jag har en Ben & Jerry i frysen oxå :)
Jag har lite ont i halsen och då är ju glass bra ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: