meandmyrestlesssoul.blogg.se

We're the Millers & The Harlots

Kategori:

Igår jobbade jag 7-11 på morgonen. Lite lagom :)
Sen åkte jag till Paddingto och hämtade moster som hade checkat ut från sitt vandrarhem.
Vi åkte till Westfield där vi först köpte biljetter till "We're the Millers" innan vi sprang ner till foodcourten och köpte varsin burrito att smaska på under filmen.
 Både jag och moster va positivt överraskade till filmen. Jag tänkte att det är väl ytterligare en komedi i mängden men vi skrattade så gott och jag va nöjd och glad efter filmen.
Hittade denna utanför bion oxå. Jag gillar ju inte "Despicable me" men jag vet att många runt omkring mig gör det så jag tog en bild tillsammans med denna gula varelse.
 
Efter filmen åkte vi till Liverpool Street Station där jag sa hej då till moster.
Hon verkade väldigt nöjd med sin Londonresa och hon har hunnit med massor!
Både hon och jag tyckte att våra 2 1/2 dag tillsammans va lite lagom sällskap ;)
 
Sedan åkte jag hem och skickade mitt cv till chefen som ska skicka det vidare till Oxford Circus butiken så att jag förhoppningsvis kan få en intervju nästa vecka.
 
Bytte om innan jag åkte till Angel för att möta Mike. Vi käkade på O'Neills innan vi gick till Rattlesnake där the Harlots spelade. De är så bra. Blir glad av att lyssna på deras framträdande.
 
 
Sen gick vi vidare till Slim Jims med Sherwin och hans flickvän. En bar vi har varit på innan. Där de har bh:ar hängandes i taket.
 
Sedan gick vi till Kicgs Cross där ett par frågade om jag kunde ta en bild på dem. Givetvis tyckte de att jag och Mike skulle vara med på en bild oxå.
 
På bussen hem somnade jag till några gånger och insåg att jag la mig på axeln på killen bredvid mig. Som tur va sov han oxå så han märkte inget :P
 
Idag öser regnet ner. Jag hade tagit ledigt för att åka till Brighton men nu blir det inget med det.
Ist blir det nog en runda på lite muséer. De är gratis och inomhus :) Passar perfekt för mig en regnig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: