meandmyrestlesssoul.blogg.se

We are the champions

Kategori:

Det blev inte så mycket gjort igår. Stannade i mitt rum mest hela dagen.
Såg på Mean girls 2.
Sen började jag måla lite. Fick för mig att måla pinuppor eftersom jag vill öva på att måla kroppar.
 
Ansikten, händer och fötter är inte min starka sida.
Målade även denna efter en bild jag har hittat på internet.
 
På kvällen va det dags för pubquiz. ÄNTLIGNEN! Har ju inte kunnat va med på länge.
Det va bara jag och Sander från vårt original lag. Sen va det 2 jobbarkompisar till Sander, John och Dima, en kompis till John, Aisha och mina vänner Mike och Sjoerd.
Tillsammans va vi det vinnande teamet. Alla bidrog med nåt. Även jag kunde saker ingen annan kunde :)
Tasting rounden va te. Passande då jag gillar te :)
 
Till slut gick vi o vann :) Första gången sen vi började gå på quizet :)
 
Efter vinsten åkte jag, Mike och Sjoerd till Notting Hill Arts Club där vi träffade Cathy och Regina.
The Harlots spelade. Bra som alltid :)
 
Sen gick jag hem igenom Notting Hill i den ljuma sommarnatten. Väldigt nöjd med kvällen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: