meandmyrestlesssoul.blogg.se

Shopping

Kategori:

Det har blivit en hel del shopping i helgen. Nu har kvoten för ett halvår (med tanke på va jag tjänar i månaden) gjorts åt.
 
Det började med 2 linnen i lördags i Camden. 4 för £10 gav oss 2 var.
Linnet med ugglan på har jag tittat på många gånger. Gillar texten: It's not about how you look it's about how you see
 
På Primark blev det en del oxå. 2 toppar (varav den ena ville jag lämna tillbaka men kom på att jag kanske kan byta den mot nåt annat eftersom jag inte kunde få pengarna tillbaka eftersom Mia betalade med sitt kort och hon är inte kvar) en kjol, en klänning, en ny svart kofta och lite underkläder.
 
 
 
 
 
Sen blev det 2 nya skor man faktiskt kan gå i och som jag kan använda på jobbet. Sak bara töja de lite. De va på gränsen till för små men eftersom de inte hade några 40 och 41 va alderles för stora så fick det bli så.
 
Provade även lite nya kläder på GAP.
Nöjde mig med ett mörkt linne till att börja med.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: