meandmyrestlesssoul.blogg.se

Planerar

Kategori:

Igår morgon åkte jag tillbaka till Primark. Kom ju på att jag kunde byta det jag ville lämna tillbaka till nåt annat. På så sätt behövde jag ju inte använda Mias kort.
Den ena klänningen gillade jag ändå så jag bytte den till en mindre storlek bara. Sen bytte jag Mias klänning (som va likadan som min) mot en kjol.
 
Jobb 12-21.
Hjälpte Izabella, en liten tjej från Italien som jobbar som visual merchandiser på herravdelningen, med att placera ut nya kläder och omorganisera lite.
Hon är i samma sits som mig. Vet inte om hon vill stanna kvar i London eller åka tillbaka till Italien så vi har mycket att prata om. Och hennes skratt smittar verkligen av sig!
 
Efter jobbet gick jag och Mike till Kings Cross där vi hängde på Starbucks några timmar och pratade om allt mellan himmel och jord.
Vi planerar att åka till Brighton, som är en kuststad, nästa lördag. Jag har ingen aning om vad man kan göra där men vet att de har en pir och nåt stort gammalt, fint hus.
 
 
Idag letar jag nya jobb. Men det finns så mycket att välja på så man vet inte var man ska börja titta. 
Hittade en supervisor position på GAP i Whiteleys som är ett shoppingcenter som bara ligger en 10 minuters promenad från var jag bor.
Ska säga till chefen idag att jag är intresserad av den om jag inte får det andra jobbet.
Borde få svar idag eller i morgon från Banana Republic.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: