meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya hyresgäster

Kategori:

Jobb 12-21 idag. Årets varmaste dag! Va uppe på 34 grader sa någon. Jag hade tur att vara i den svala källaren. På övervångingen måste det ha varit närmre 30 grader.
När jag slutade kl 9 idag va det fortfarande 30 grader ute.
 
Idag flyttade den sista nya hyresgästen in. En fransk tjej som heter Lucy. Så nu är det ingen kvar av de som bodde här när jag flyttade in. Sean är ju fortfarande kvar men han jobbar 16h per dag/ 5 dagar i veckan så honom ser man aldrig. (När man talar om trollen dök han uppnu på sin lediga dag och pratade lite och uppdatera hur den senaste månaden har varit)
Det är tråkigt att Margot åkte tillbaka till Frankrike. Den senaste veckan innan jag åkte hem gjorde vi mycket ihop och kom varandra lite närmre.
De andra 3 hyresgästerna är italienare, en kille och 2 tjejer. Vet inte äns vad de heter. Bryr mig i o för sig inte direkt heller ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: