meandmyrestlesssoul.blogg.se

Borough Market

Kategori:

Idag åkte jag till London Bridge där jag gick på Borough market som är en matmarknad. 
På vägen hittade jag denna staty med the Shard i bakgrunden.
Sylt i massor
Jättemaränger
Massa godsaker
Grönsaker
Frukt
Gillade hur solen sken igenom taket på dessa tomater
Samma sak här. Ljuset va så snyggt
Fudge
Fin choklad
Pimms
Gick vidare ner till Temsen och sprang på detta skepp.
Gick in i en väldigt fin och stor vinbutik
Några grabbar som spelade klassisk musik i en tunnel
Härlig blandning av arkitektur
Shakespears teater "the Globe"
Mannen utan huvud
Och så blåstes det såpbubblor
2 riktigt duktiga killar som spelade dragspel och "trumma" och sjöng
Sen hamnade jag visst vid St Pauls igen
 
Här va alla träd blåa
 
Snygga färger runt solen
 
 
När jag kom hem lagade jag lite mat innan jag åkte till Holland park och satte mig ner och försökte måla. Gick sådär. Men en fågel strosade runt mig i parken. När solen gick i moln gick jag hem.
 
Hade tänkt gå ut och springa ikväll men det känns som jag har gått hela dagen så jag sparar det tills i morgon bitti.
Så nu blir det chips och film istället :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: