meandmyrestlesssoul.blogg.se

Stressig dag

Kategori:

Så va det jobb idag igen. 10-19. Höll mig på herrarnas som vanligt. Det va inte lika lugnt som det brukar vara. Massa att göra. Vi har slutrea så t o m herrarna har rivit bland rean idag. Brukar vara värst på damavdelningen annars.
Det va t o m kö till omklädningsrummen större delen av dagen. Mitt i allt hittade vakten några larm i ena omklädningsrummet= stöld och då kände jag mig dum som inte har haft koll på allt.
MEN det va ju inte lätt när man får frågor hela tiden samtidigt som man ska hjälpa folk i omklädningsrummen samtidigt som man ska hänga tillbaka alla kläder samtidigt som man ska hålla iordning i butiken ENSAM.
Kl 18 när tjejen som skulle jobba kvällen kom så va jag helt slut. Chefen kom och sa att jag gärna fick gå hem om jag ville eftersom jag alltid gör ett så bra jobb. Och så kan du "glömma" att stämpla ut så skriver jag att du jobbade till 19 ;)
Ja tack sa jag. 
Köpte ett par rosa byxor på rean innan jag åkte hem :) £6.99. 
Köpte likadana blåa men de kostade ju hela £11.99 så de ska jag lämna tillbaka ;) Blev en t-shirt för £2 oxå.
 
Resan hem tog lång tid. Först vänta 10 min på tåget. Ta tåget 10min. Sen leta reda på bussen. Vänta 5 min på bussen. Ta bussen 30min. Gå de sista 10 minutrarna eftersom bussens dörrar slutade fungera.
En lugn hemmakväll fick det bli. 
Fick se en fin solnedgång i a f när regnet väl tog slut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: