meandmyrestlesssoul.blogg.se

Söndagsdryck

Kategori:

Igår jobbade jag 12-16.
Sen mötte jag upp Erika på Primark. Funderade först på hur jag skulle hitta henne i detta jättevaruhus men precis när jag gick in så kom hon från kassan med 2 stora påsar och en full liten kabinväska.
Vi gick till the Tyburn som är en restaurang i Wetherspoon kedjan. Jag hade läst att de hade kannor med cocktails.
Vi började med en Strawberry Daiquiri. Fortsatte sedan med mat, nachos och en till cocktail, the Brazilian.


 
 
På kvällen åkte jag, Erika och Danny till Nikki. Vi tog med oss diverse dryck och chips och satt och pratade. Sander va där också.
 
 
 
 
Tanken va att gå ut men sen blev klockan mycket och vi insåg att utbudet va inte så stort på en söndagkväll.
 
Nu har Erika åkt till "Behind the scenes of Harry Potter". Jag är ledig så jag ska försöka städa lite och kanske hinna gå och handla innan hon kommer tillbaka. Ikväll blir det musikal:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: