meandmyrestlesssoul.blogg.se

Skrytmaja

Kategori:

Jag vet att det inte är så svenskt att skryta men jag måste faktiskt göra det nu.
Jag är SÅ duktig på jobbet!
Får beröm hela tiden och idag har personalchefen kommit och berömt mig typ 1 gång i timmen.
Jag fick uppgiften att fortsätta tömma och organisera herrarnas lager, som jag även gjorde häromdagen. 
Efter en liten stund kom chefen in och pratade med mig.
-Hur länge är det du har varit här nu? 3 veckor?
- Nej, snart 2 månader.
- Jaha. Oj va tiden går fort. Ville bara säga att du gör ett bra jobb och att Jamie (lageransvarig) bad att just du skulle ta hand om herrarnas lager eftersom du gör det så bra.
 -Okej, när kommer MEN.
- Det finns inget MEN. Du är jätteduktig!
 
Senare under dagen kom han och lämnade en round of Applause.
"Thank you Rebecka for delivering great results on mensfloor again. You always keep yourself busy and are an asset to the team."
 När han förklarade att jag va en "asset" fattade jag inte vad han menade men han sa att det va possitivt. När jag kom hem googlade jag det och insåg att det betydde förebild :)
 
Ikväll har vi druckit upp resterna från lördagens party. Det va jag, Mario, Danny, Nikki och Ilaria som bodde i mitt rum innan mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Moster säger:

    Grattis! Alltid lika roligt att få beröm på jobbet. Blir liksom lättare att göra ett bra jobb då :D

    2013-04-12 | 11:54:39
  • Jenni säger:

    Va kul att det går bra på jobbet! Jätteroligt att läsa om allt ni gör.. Kram!

    2013-04-14 | 13:29:25

Kommentera inlägget här: