meandmyrestlesssoul.blogg.se

Sista dagen med familjen

Kategori: sightseeing

Idag blev det inte så många turistbilder. Lät de andra ta bilder ist.
Vi började dagen med att åka till Camden Market. Jag hade berättat för de andra att det är en STOR marknad och det kommer ta hela förmiddagen att gå igenom. Tyvärr va det knappt något som va öppet. Så vi gick igenom det hela väldigt snabbt.
Vilket gjorde att vi hann ner till South bank. Vi gick av tunnelbanan redan vid Embankment så att vi fick traska över bron.
Efter lite bilder på London Eye och Big Ben tog vi bussen till Picadilly där vi åt den sista måltiden, burgare.
Eftersom vi hade en liten stund kvar stannade vi till i några butiker på Oxford Street innan vi åkte och hämtade väskorna på hotellet och åkte till busshållplatsen för att vänta på bussen som skulle ta dem till flygplatsen. Givetvis har vi lyckats hitta fel stopp så vi halvsprang till det rätta stoppet för att hinna med bussen. Det gick utmärkt.
Allt som allt har helgen varit lyckad. Allt har gått smidigt, inga problem. Vi har sett massor! Vi har haft tur med mat och dryck och även de gångerna det kanske inte va fullt så bra så har det ändå varit något vi kunnat skratta åt. Vädret har varit jättebra förutom i lördags då det regnade. Det verkade som alla va trötta och nöjda. Och även om jag har varit extremt förkyld och inte kännt mig 100% så har jag glömt bort det.
När jag sagt hej då till de andra åkte jag hem igen, med ett stopp för att hämta mina omklackade skor, och tog tag i tvätten som har växt under besöket.
Ikväll ska jag jobba.
 
Börjar bli fullt på skohyllan i garderoben nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: