meandmyrestlesssoul.blogg.se

Musikaldags

Kategori:

I går kväll bokade jag biljetter till Viva Forever som är en musikal baserad på Spice Girls låtar.
Lite fånigt kanske men jag lyssnade ju faktiskt ganska mycket på Spice Girls den tid då de va populära och jag har hört att musikalen ska vara ganska bra.
Det är jag och Erika som ska se den när hon kommer hit om 2 veckor. Precis när jag bokat klart biljetterna kom jag på att Nikki ville följa med på den också. Som tur va lyckades jag boka platsen brevid våra :)
 
I dag hade jag huvudvärk på förmiddagen så jag gjorde inte många knop. Tvättade lite, tog mig ut och lämnade mina favvoskor på omklackning och gick och handlade lite. När jag kom hem insåg jag att jag hade glömt hälften av det jag skulle köpa så jag följde med Danny när han gick och handlade oxå.
 
Idag fick jag äntligen mitt bankkort så nu kan jag använda min första lön :)
 
Skulle jobbat 17.30-21.30 idag men kl 20.50 tyckte butikschefen att vi va klara så då fick vi sluta. Antar att han hade andra planer för kvällen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: