meandmyrestlesssoul.blogg.se

Morgonpromenad och planering

Kategori:

Idag skiner solen! Underbart!
Jag började dagen med en lång promenad/löprunda längst med Regents canal. Gick ända bort till London Zoo vid Regents Park där jag vände om och sprang (nästan) hela vägen tillbaka.
Jag passerade Little Venice där husbåtarna ligger längst med kanalen.
Det fanns några tunnlar på vägen också.

Här va ännu mer husbåtar. "Trädgårdarna" va dekorerade längst med kanalen.
Sammanlagt gick jag 40 min till Regents park och sprang 30 min tillbaka. Det blev en 9km tur.
 
 
Nu har jag planerat lite för nästa helg då mamma, Tessa, Göran och Hasse kommer på besök. Jag har skrivit ner det jag tycker vi ska hinna med och har delat upp det i olika områden :) Vi behöver inte vara sysslolösa inte :)
 
Nu borde jag försöka sova lite eftersom jag ska jobba natt men det känns fel att lägga sig när det är så fint väder. Får nog bli en sväng till Hyde Park först :)

Kommentarer

  • Göran säger:

    Lite mycket på lappen, eller?

    Svar: Vi behöver inte göra allt. Och mycket av det som står på lappen är pubar. Det tackar du väl inte nej till ;)
    None None

    2013-04-06 | 17:06:27
  • Göran säger:

    Aha! Det hade jag inte koll på. Dra gärna ett streck under dem, så blir det lättare att få grepp om situationen.

    2013-04-09 | 17:17:00

Kommentera inlägget här: