meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mer besök

Kategori:

I natt kom Malin och Clara hit. De bor på ett hostel en bit i från mig. Jag åkte dit idag på morgonen och mötte upp dem.
Vi gick tillsammans till Oxford Street och började på Primark. Börjar bli lite smått uttråkad på detta ställe nu måste jag säga ;) Men jag hittade en väska, en skinnväst (som jag inte vet när jag ska använda) och ett linne. Sen har vi sakta rört oss längst med Oxford Street.
Vi tog lunch vid St Christoffer Place, en liten gränd med olika restauranger. Det blev fransk 2 rätters och en flaska rosé ute (dock sken solen med sin frånvaro).
Karin, som jag träffade i Australien och är kompis med Malin, kom och gjorde oss sällskap oxå.
Sedan fortsattes det shoppa i diverse butiker till kl 20 då de stängde med ett uppehåll för några pints på en engelsk pub.
 
 
Tanken va att gå ut ikväll så vi åkte till Malin och Claras rum och lämnade deras saker och de bytte om.
Efter ett stopp på Tescos för lite mat och dryck åkte vi hem till mig. Lagade mat och började göra oss fina. Men klockan gick och vi blev trötta så vi hoppade över utgången.
 
 
Hur skulle vi klara oss utan mobilerna?




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: