meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kassautbildning

Kategori:

Idag när jag vaknade mådde jag inte alls så bra. Förkylning är på G.
Åkte till jobbet. Tänkte att det är ju bara timmar (12-16) så det går fort. När jag kom till jobbet va det äntligen dags för mig att få utbildning i kassan. Först stod en tjej med mig och visade hur man gjorde men efter 10 min fick jag klara mig själv. (De va fortfarande 2 andra kassörskor i 2 av de andra kassorna.)  Systemet va väldigt logiskt så det va inte alls svårt. Men jag kände mig stressad eftersom det va en lång kö och jag inte hade rutin på alla moment.
Chefen frågade om jag kunde stanna till stängning. Visst sa jag, även att jag inte kände mig frisk. Så de sista 3 timmarna stod jag i kassan. När det blev kö kom de andra och hjälpte mig. 
Lustigt hur snabbt jag lärde mig. Gjorde även några returer själv utan problem. Det va kul att göra något nytt.
Nu är det egentligen bara kids & baby avdelningen jag inte har jobbat så mycket på. Annars kan jag det mesta:) Ska bara påminna chefen om att jag fortfarande vill prova att jobba med visualteamet. Att alla 3 som är i det teamet är roliga, trevliga och snälla gör ju inte saken värre.
 
I morgon blir det jobb 7-11 sen så åker jag och möter upp mamma, Göran, Tessa och Hasse:) Jag hoppas bara att jag inte blir sämre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: