meandmyrestlesssoul.blogg.se

Jobbnatt

Kategori:

I natt har jag jobbat. Började kl 21.
När jag åkte till jobbet så började folk trilla in här hemma till Dannys födelsedagsfest. Jag va lite ledsen att jag inte kunde vara med.
På jobbet förberedde vi för rean som börjar i morgon. Vi flyttade om nästan hela damavdelningen. Mycket roligt.
Vi blev klara tidigt så vi fick gå hem 5.30. Tyvärr va det för tidigt så tunnelbanan hade inte hunnit öppna. Jag fick vänta på en buss i 15 min och sen fick jag vyta buss i Camden. Va nog hemma vid halv 7 tiden.
Det va ingen vacker syn som väntade mig i köket. Ett tjockt lager alkohol, lagom nertrampat av ca 20 pers, på golvet i köket, trappan och badrummet.
 
När jag kom in i mitt rum hittade jag en lapp på skrivbordet. Nikki hade lämnat ett litet meddelande. Det gjorde min morgon :)
 
Lyckades sova mellan 7 och 11. Nu ska jag se en film oc se om det kan få mig att sova lite längre. Jobbar inatt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: