meandmyrestlesssoul.blogg.se

Gott humör

Kategori:

I dag har det varit en härlig dag. Solen och värmen gör att humöret hamnar på topp. Va ju ute på promenad. Hann även med att köra 2 maskiner tvätt. Äntligen har jag rena lakan till natten :) Städade även lite efter helgens gäst.
Jobb 17.30-21.30. På jobbet fick jag t o m ta av skjortan och bara ha line på mig. Jag har varit varm hela dagen. Ingen som Rebecka Sundahl är van vid ;)
Fick mitt schema för nästa vecka. Har ledigt hela tiden Malin och Clara är här förutom ett 4 timmars pass som jag ska se om jag kan byta. Jobbar sedan natt nästa helg. 
I morgon ska det bli runt 20 grader igen och jag är ledig så då ska jag och Nikki åka till Hampstead Heath, en park som ligger högt så man har utsikt över London. Vi ska ha picknick och fira att hon äntligen fick ett jobb idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: