meandmyrestlesssoul.blogg.se

Det positiva med att jobba på herrarnas...

Kategori:

Idag har det varit sol igen och jag har jobbat 9-18. Gick ut och satte mig en stund i solen på lunchen i alla fall.
Spenderade hela dagen nere på herravdelningen och tänkte till en början att det skulle bli en lång dag eftersom det inte finns så mycket att göra där nere. Men när jag slutade kl 18 så kände jag att jag hade mycket kvar av det jag hade planerat för dagen. Dagen bara flög förbi.
Jag kom på det positiva med att vara på herrarnas idag också. Många söta/snygga karlar/pojkar/män som även är trevliga. Och jag får bedömma deras kroppar....jag menar kläder :P

Chefen kom tillbaka efter 2 veckors semester, trodde jag. Han hade haft en operation i benet. Jag pratade i a f med honom om att få ledigt 1 juni för att åka hem och gå på Johan och Emelies bröllop. Det blir inga problem :) Först tyckte han att jag skulle ta 1 vecka ledigt men jag sa att jag inte ville va ledig så länge. Så han kommer lägga mina 16 timmar i början av veckan den helgen jag vill åka hem och i slutet på veckan efter. Så jag behöver inte ta semester. Nu ska jag bara hitta billiga biljetter fredag-måndag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: