meandmyrestlesssoul.blogg.se

A round of Applause

Kategori:

I går kväll skulle jag, Mario och Danny sitta här hemma och dricka upp resterna av alkoholen från lördagskvällens fest. Detta bestämde vi redan i lördags. 
Jag va och köpte chips och va redo kl 19 men ingen Danny (som va huvudpersonen eftersom det va hans födelsedag) syntes till. Till slut fick jag ett sms att kl 21 skulle han komma hem. När han kl 22 fortfarande inte hade kommit hem, och jag hade hunnit äta upp ett helt rör Pringels i väntan, gjorde jag mig i ordning för att läggas. Fick då reda på att Danny va ute med en kompis och att vi skulle ta våran lilla "fest" imorgon (idag) istället.
Snackade jag lite med Mario innan jag gick och la mig. Han va också besviken på att Danny inte va hemma eftersom vi hade bestämt träff. Men vi började pratade relationer, kompisar, Spanien vs Sverige mm. Han är väldigt trevlig även om hans engelska är lite knagglig. 
Till slut gick jag o la mig. Innan jag hann somna så hörde jag Danny komma hem vid midnatt.
 
Ny dag idag. Jobb 10-19. Gick mycket bra. Fullt upp nu när det är rea.
Fick en till round of applause förra veckan av Josie denna gång.
"You've only been on the mensfloor a brief time and are already delivering great results! On thursday you did a great job!"
 
Efter jobbet gick jag och köpte några muffins till kvällens "fest". Men innan jag hann hem skrev Danny att han inte kunde ikväll. Alltså den pojken kan man ju bli galen på.
Nu har han flyttat fram det till torsdag men blir väl troligtvis inget då heller...
 
Ascool trummis som uppträdde utanför tunnelbanestationen idag på väg hem efter jobbet. Filmade lite också men jag vet inte hur man lägger in en film på bloggen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: